Arkadiusz Dyl

Trener specjalizujący się w szkoleniach
z zakresu telemarketingu, obsługi klienta oraz w szkoleniach sprzedażowych. Posiada bogate doświadczenie w telemarketingu jako menedżer Call Center (2 lata
w TeleCenter Sp. z o.o.), w obsłudze
klienta (Kierownik Ogólnopolskiej Sieci Konsultantów w Polskim Centrum Marketingowym PCM Sp. z o.o.) oraz
w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych (od 1998, m.in. Telephone Doctor Polska, Specjalist & Friends, B&O Navigator). Prowadził szkolenia dla takich firm, jak Polkomtel S.A., Wrozamet S.A., Wydawnictwo PWN, Toska, PTE Allianz,
Avis Rent a Car). Z wykształcenia socjolog, absolwent Wydziału Nauk Historycznych
i Społecznych Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Posiada Certyfikat International Coach ICC wydany przez International Coaching Community (ICC).

 
 
 

Dorota Kraszewska

Krzysztof Groszyk

Arkadiusz Dyl

Maciej Leszczyński

Michał Kułakowski

Jakub Urbański

Katarzyna Zawadzka

Adrian Rączka

Jerzy Podlewski

Tomasz Paweł Antoszek

Beata Janiczek-Lasota

Barbara Bienias

Beata Pielechowska

Beata Zalewska

Kalina Hilim-Pawlukiewicz

Danuta Tomusiak

Sylwia Werner

Joanna Orlikowska

Mariola Gizelska-Adamczak

Tomasz Kowalewski